طرحی حرفه ای وب سایت

تبلیغ رسانه / / / طرحی حرفه ای وب سایت

طرحی حرفه ای وب سایت

طراحی وب سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوای اختصاصی :
1- سیستم پایه با امکانات زیر تنها 200.000 تومان :
- قالب پیش فرض : این قالب از نظر زیبایی و گرافیک در حد مطلوب ، بهینه شده برای اجرای سریع و دارای تمامی نیازهای اولیه می باشد.
- صفحه درباره ما : شامل توضیحات در مورد موضوع وب سایت(زمینه های کاری ، اهداف و ..) با چیدمان زیبا و بهینه شده می باشد .
- صفحه تماس با ما : شامل اطلاعات کامل تماس(شماره تماس ، همراه ، آدرس ، رایانامه ، نمایش نقشه ) و فرم ارسال نظر با چیدمان بهینه شده می باشد .
- صفحه نمایش نمونه های کاری : این صفحه به گونه ای طراحی شده است که امکان نمایش نمونه های کاری با چیدمان مناسب که دقیقا به همین منظور طراحی شده است را داشته باشد . همچنین امکان افزودن توضیحات خلاصه و توضیحات کامل به هر نمونه کاری وجود دارد .
- صفحه نمایش محصولات : این صفحه به گونه ای طراحی شده است که امکان نمایش محصولات با چیدمان مناسب که دقیقا به همین منظور طراحی شده است را داشته باشد . همچنین امکان افزودن توضیحات خلاصه و توضیحات کامل به هر محصول وجود دارد .
- اسلاید شو ساده: امکان قرار دادن عکس های مورد نظر مشتری در قالب اسلاید در صفحه اول را فراهم می کند .
- ارسال نظر در صفحه تماس با ما : فرم ای است که به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد تا نظر خود را برای مدیر وب سایت از طریق آن ارسال کنند .
- ارسال اخبار ، مقالات ، گزارشات و موارد مشابه در قالب مطلب : قابل انعطاف ترین قسمت سیستم می باشد که امکان ارسال انواع مطالب در عناوین مختلف را برای کاربر فراهم می کند .این مطالب می توانند شامل توضیحات دارای متن ، عکس با چیدمان دلخواه مشتری باشند . همچنین امکان دریافت خروجی مخصوص چاپ از مطالب و مشاهده تعداد بازدید هر مطلب وجود دارد.
- سیستم آخرین مطالب : این ماژول آخرین مطالب ارسال شده در یک مجموعه یا صفحه خاص مد نظر مشتری را به صورت تیتر وار نمایش می دهد .
- سیستم پرطرفدارترین مطالب : این ماژول پرطرفدارترین مطالب ارسال شده در یک مجموعه یا صفحه خاص مد نظر مشتری را به صورت تیتر وار نمایش می دهد .
- صفحه مدیریت : این صفحه امکان ورود مدیر وب سایت و مدیریت وب سایت را فراهم می کند . امکانات قابل مدیریت شامل تنظیمات وب سایت ، اطلاعات صفحه تماس با ما ، اطلاعات صفحه درباره ما ، نمونه های کاری ، محصولات ، مشاهده نظرات کاربران ، مدیریت اطلاعات کاربری و رمز عبور ، مدیریت کاربران و مدیریت موارد ارسال شده در قالب مطلب می باشد .
2- انعطاف بالا با امکان بروز رسانی ساده و افزودن امکانات جدید مورد درخواست شما در کمترین زمان
3- طراحی قالب اختصاصی از 300.000 هزار تومان به بالا
4- امکان استفاده از قالب های آماده از 50.000 الی 300.000 تومان
5- امکان اتصال به سامانه پیام کوتاه
6- بهینه سازی SEO از 50.000 تومان به بالا
7- یک جلسه آموزش رایگان از راه دور
8- ضمانت کیفیت و خدمات
9- پشتیبانی با کمترین هزینه

اطلاعات آگهی

لطفا هنگام تماس بگویید که آگهی را در تبلیغ رسانه دیده اید:)

  • مصطفی ملکانه /شرکت پارس پیک شر
  • خراسان جنوبی /بیرجند ، خیابان شهدا ، نبش شهدا 3 ، مجتمع تجاری قائم ،طبقه 3 واحد 9
  • 05612233020 - 09355663751
  • ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
  • بازدید از این آگهی 797 بار

5 آگهی‌ اخیر:مصطفی ملکانه /شرکت پارس پیک شر