تبلیغ رسانه / / / آموزش زبان انگلیسی در مالزی

آموزش زبان انگلیسی در مالزی

گروه بین المللی مشاوره ای شریف (شرکت پویا اندیشان) بزرگترین ارائه دهنده خدمات تخصصی به ایرانیان در کشور مالزی:
گروه بین المللی مشاوره ای شریف با داشتن نمایندگی از معتبرترین موسسات و آموزشگاههای بین المللی زبان در مالزی ، راهنما و مجری شما در امور ثبت نام ، اخذ ویزا ، تهیه خوابگاه و شرکت در کلاس در کمترین زمان ممکن خواهد بود.

کالج زبان ایمک IMEC در نزدیکی کوالالامپور قرار گرفته است. کالج زبان ایمک یکی از برگزار کنندگان دوره های IELTS و TOFEL در مالزی می باشد. تضمین نمره آیلتس .6.5

موسسه زبان ای ال اس ELS دارای مجوز رسمی از مرکز آموزش زبان آمریکاست و بیش از 5 شعبه در مالزی دارد. این موسسه یکی از مراکز معتبر برگزار کننده دوره های آمادگی و آزمون اصلی IELTS ایلتس و TOFELتافل در مالزی است.

کالج زبان بریتیش کانسیل British Council درقلب کوالالامپور واقع شده است. این موسسه برگزار کننده دوره های آمادگی آزمون اصلی IELTS ایلتس و TOFELتافل در مالزی است.

کالج منتیسا MANTISSA فعالیت خود را از سال 1999 با همکاری کمپانی فوجیتسو آغاز کرده است. این موسسه نمایندهٔ انحصاری دانشگاه PGSM فرانسه بوده که از لحاظ رنکینگ رتبه ۲۱ دانشگاه‌های فرانسه را به خود اختصاص داده است و مورد تایید وزارت علوم ایران می باشد. این موسسه دارای دوره های BBA ، MBA و دوره های آمادگی آزمون آیلتسIELTS در مالزی می باشد.

کالج زبان وست مینستر Westminster بخشی از کالج انگلیسی کامرس است که در منطقه سوبانگ جایا کوالالامپورواقع شده است. این کالج برگزار کننده دوره های 8 ماهه تا یکساله با ارائه مدرک معتبر می باشد. این موسسه دوره های فشرده زبان را مطابق با استانداردهای اروپایی و استرالیایی برگزار می کند.

کالج زبان لندن LONDON در حاشیه کوالالامپور واقع شده است. دوره های این کالج کیفیت بالا و هزینه ای مقرون به صرفه دارد. این کالج زیر نظر موسسات زبان معتبر اروپایی فعالیت می کند.

کالج زبان بوستون Boston Web در مرکز کوالالامپور واقع شده است. این کالج برگزار کننده دوره های تخصصی زبان در سه سطح برای آمادگی شرکت در آزمون ایلتس IELTS است. مدرک نهایی ارائه شده ار کالج بوستون از دو دانشگاه معتبر انگلیسی صادر خواهد شد.

کالج زبان اچ ال سی HLC در قلب کوالالامپور واقع شده است و یکی از قدیمی ترین موسسات زبان در مالزی می باشد. این موسسه با بکارگیری روشهای نوین و منحصر ، زبان آموزان را برای شرکت در آزمون های معتبر جهانی آماده می سازد.

کالج زبان استاندارد Standard با هدف آموزش زبان در کلیه سطوح در سال 1393 شروع به کار کرد. کلاسهای این موسسه در 9 مرحله از مقدماتی تا پیشرفته طراحی شده است.

کالج زبان تیلور Taylor در مرکز کوالالامپور واقع شده است. این کالج با بکار گیری روشهای نوین آموزشی ، محیطی مدرن ، سطح علمی و تجربی زبان آموزان را افزایش می دهد کالج تیلور دارای 8 ترم تحصیلی می باشد.

کالج زبان اریکن Erican برگزار کننده دوره های زبان با ارائه مدرک معتبر از دانشگاه کمبریج است . این موسسه در سال 1990 با هدف آموزش زبان با کیفیت بالای آموزشی و برگزاری آزمون های مغتبر زبان در مالزی تاسیس شده است.

کالج زبان آی اچ IH یکی از زیر مجموعه های دانشگاه لیمکوکوینگ Limkokwing است که در 41 کشور فعالیت می کند. این موسسه یکی از موسسات معتبر برگزار کننده دوره های IELTS و TOFEL در مالزی می باشد.

کالج زبان ریما RIMA در نزدیکی منطقه پوچونگ واقع شده است. این کالج یکی از برگزار کنندگان دوره های پیشرفته زبان و رشته های متنوع معادل فوق دیپلم است. کالج ریما برای متقاضیان ایرانی تخفیف ویژه ای قائل می شود.

کالج زبان المپیا Olympia دارای 6 کمپ می باشد. کالج المپیا یکی از برگزار کنندگان دوره های آمادگی آزمون IELTS و TOFEL و دیگر آزمونهای معتبر در سراسر دنیا می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.sharifinvestment.com مراجعه نمایید.
تمامی اطلاعات این آگهی محفوظ و متعلق به گروه بین المللی مشاوره ای شریف می باشد.
www.sharifinvestment.com گروه بین المللی مشاوره ای شریف (شرکت پویا اندیشان

اطلاعات آگهی

لطفا هنگام تماس بگویید که آگهی را در تبلیغ رسانه دیده اید:)

  • مرتضی شریف
  • تهران /-
  • 02122578021 05118836700 021227
  • ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
  • بازدید از این آگهی 2176 بار