تبلیغ رسانه / / / تحصیل در مدارس بین المللی

تحصیل در مدارس بین المللی


گروه بین المللی مشاوره ای شریف با داشتن نمایندگی از معتبرترین مدارس و آموزشگاههای بین المللی در مالزی ، راهنما و مجری شما در امور ثبت نام ، اخذ ویزا ، تهیه خوابگاه و شرکت در کلاس در کمترین زمان ممکن خواهد بود.
مدرسهSayfol : مدرسه سی فول بهترین سیستم آموزش استاندارد را به دانش آموزان بین المللی از مقطع مهدکودک تا دبیرستان از پنج قاره جهان ارائه می نماید. در این مدرسه آموزش به زبان انگلیسی می باشد و براساس سیستم استاندارد آموزشی دانش آموزان در سال آخر آموزشی برای مدارک عمومی پایه O و پایه A که بوسیله دایره امتحانات دانشگاه لندن است معرفی می گردند.
مدرسه :Sunway تحصیل مدرسه بین المللی سانوی مزایای زیادی در بر دارد. اولین هدف این موسسه ایجاد محیط آموزشی برای دانشجویان با هر پیشینه تحصیلی و آموزشی در هر نقطه از جهان می باشد. این مدرسه با بهره گیری از بهترین روشهای آموزشی فرصتهای بی نظیری را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد.
مدرسه :Alice Smith مدرسه بین المللی آلیس اسمیت یکی از بزرگترین و بهترین مدارس انگلیسی الاصل در منطقه جنوب شرق آسیا است. این مدرسه در کوالالامپور واقع شده است و با توجه به امکانات و تسهیلات که ارائه می دهد برای گروه سنی 3 تا 18 سال بسیار مناسب است.
مدرسه :ELC مدرسه بین المللی ای ال سی همزمان با دبیرستان ELC در سال 1987 تشکیل شد. این مدرسه با هدف تربیت خردسالان در گروه سنی 3 سال زیر نظر دکتر کالو و دکتر غزالی ایجاد شد. این آموزشگاه دارای دو محوطه جداگانه برای مقطع ابتدایی و دبیرستان است. در سال 1997 این موسسه شعبه جدید را در منطقه Sungai Buloh در ایالت Selangor ایجاد کرد و در 7 مارچ 1998 وزیر آموزش مالزی این مدرسه را تایید کرد. این مدرسه در محیطی به مساحت 24.000 متر مربع ساخته شده است.

مدرسه :AISM مدرسه بین المللی ای آی اس ام اولین و تنها مدرسه بین المللی با محیط کاملاً استرالیایی است. دانش آموزان از دوره آمادگی ( 3 سالگی تا 18 سالگی می توانند از مزایای تحصیل در این موسسه استفاده نمایند. تمامی دانش آموزان که در مدرسه بین المللی AISM ثبت نام کرده اند از کشورهای مختلف هستند و می توانند از کلیه مزایای تحصیلی استفاده نمایند.

مدرسه Fairview: مدرسه بین المللی فیرویو یک موسسه آموزشی ثبت شده در وزارت آموزش مالزی است که در سال 1978 توسط تعدادی از شرکا تاسیس شد. هدف اصلی و نهایی موسسین مرکز آماده نمودن کودکان از سن چهارسالگی با آموزش در حد استاندارد و استفاده از زبان انگلیسی در سطح وسیع است. این مدرسه بین المللی در مرکز کوالالامپور واقع شده است.

مدرسه Nexus: مدرسه بین المللی نکسوس در منطقه پوتراجایا واقع شده است. در این مدرسه بین المللی از جدیدترین متد ها و شیوه های تدریس و یادگیری آموزش استفاده می شود.

مدرسه Garden: مدرسه بین المللی گاردن یکی از بزرگترین مدارس خصوصی در مالزی است که در سال 1951 به سبک انگلیسی احداث شده است و در کوالالامپور قرار دارد. کمپ اصلی این مدرسه در سال 1996 بنا شد. مدرسه گاردن دارای دو واحد کاملاَ مجزا است که یکی در کوالالامپور و دیگری در کوانتان واقع شده است .تمامی کارمندان از مراکزی اروپایی ، استرالیایی و خود مالزی استخدام شده اند و کاملا آموزش دیده اند.

مدرسه Mutiara: مدرسه بین المللی موتیارا در 8 ژانویه 1997 آغاز به کار کرد. این مدرسه مجهز به آزمایشگاه فیزیک ، شیمی و زیست است و دارای لابراتوار کامپیوتر مطابق با تکنولوژی جهانی و یک کارگاه و کتابخانه کوچک و سالن بسکتبال است و همچنین زمینی بسیار بزرگ برای بازی دانش آموزان دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.sharifinvestment.com مراجعه نمایید.

تمامی اطلاعات این آگهی محفوظ و متعلق به گروه بین المللی مشاوره ای شریف می باشد.
www.sharifinvestment.com

اطلاعات آگهی

لطفا هنگام تماس بگویید که آگهی را در تبلیغ رسانه دیده اید:)

  • مرتضی شریف
  • تهران /-
  • 021 22578021 - 02122766409 05
  • ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
  • بازدید از این آگهی 1236 بار