تبلیغ رسانه / / / اخذ اقامت خانه دوم در مالزی

اخذ اقامت خانه دوم در مالزی


گروه بین المللی مشاوره ای شریف بزرگترین ارائه دهنده خدمات تخصصی به ایرانیان در کشور مالزی:

گروه بین المللی مشاوره ای شریف به عنوان تنها پارتنر ایرانی در بزرگترین و معتبر ترین شرکت رسمی ارائه دهنده خدمات اقامتی طولانی مدت در مالزی می باشد. ما مشاور و مجری تخصصی شما در ورود هرچه سریعتر به این طرح خواهیم بود.
هدف ما ارائه مسیری نو در رسیدن به زندگی بهتر می باشد.
دولت مالزی با ارائه برنامه "مالزی خانه دوم من" با نام اختصاری MM2H در اواخر سال 2000 طرح اقامتی جدیدی را معرفی کرد که این اجازه را به خارجی ها می دهد که برای اقامت و ویزای طولانی مدت 10 ساله و قابل تمدید اقدام کنند.
هزینه های پائین همراه با استانداردهای بالای زندگی ، امنیت مناسب ، آب و هوای گرم و مطبوع و جاذبه ها و زیباییهای طبیعی و خیره کننده مالزی دلایل اصلی استقبال از این طرح می باشند. بطوریکه مالزی بنابر آمار متقاضیان در سال 2006 به عنوان یکی از بهترین کشورها برای اخذ اقامت طولانی شناخته شد و در سال 2007 آمار دریافت کنندگان اقامت بلند مدت در مالزی با آمار برنامه های اقامتی طولانی مدت در ژاپن برابری کرد.
ما به آنهایی که بدنبال تجربه ای جدید و لذت بخش هستند پیشنهاد یک زندگی آرام و ایده آل در کشور زیبا و مدرن مالزی می نماییم. اگر شما علاقه مند به زندگی در کشور سرسبز مالزی همراه با اخذ اقامت بلند مدت10 ساله و عضویت در برنامه "مالزی خانه دوم من"هستید با مشاورین ما تماس بگیرید.
جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت www.mm2h.info مراجعه فرمایید.
---------------------------------------- ---------- ----------
تمامی اطلاعات این آگهی محفوظ و متعلق به گروه بین المللی مشاوره ای شریف می باشد.
---------------------------------------- ------ ----------
www.sharifinvestment.com

اطلاعات آگهی

لطفا هنگام تماس بگویید که آگهی را در تبلیغ رسانه دیده اید:)

  • مرتضی شریف
  • تهران /-
  • 021 22578021 - 02122766409 05
  • ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
  • بازدید از این آگهی 1835 بار