تبلیغ رسانه / / / کنکور هنر سینما تئاتر

کنکور هنر سینما تئاتر

کنکور هنر سینما تئاتر
قابل توجه علاقمندان به تحصیل در رشته های سینما و تئاتر
تدریس خصوصی
رشته های بازیگری، کارگردانی، طراحی صحنه ،کارگردانی سینما، تدوین، فیلم برداری، نمایشنامه نویسی و فیلمنامه نویسی و تئاتر عروسکی
ما با تشکیل یک تیم قدرتمند از بالاترین رتبه های کارشناسی ارشد در رشته کارگردانی آمادگی داریم به شما در راه رسیدن به آرزوهای هنریتان کمک کنیم.
مطمئن باشید برای رسیده به اهداف بزرگ برنامه های بزرگ لازم است و زمان تنها دشمن عمر و آرزوهای انسان ا ست که ارزش ان را درست درک نکنید. همین حالا برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

اطلاعات زیر می تواند بیتش صحیحی از راهی که در پیش دارید برای شما تبیین کند.
رشته سینما و تئاتر در چند دانشگاه تدریس می¬شود که بهترین آنها عبارتند از دانشگاه تهران، دانشگاه هنر و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز(دانشکده هنر و معماری)
البته باز در این بین اختلاف دانشگاه تهران با دانشگاه هنر بسیار زیاد است و دانشگاه هنرو معماری هم جایگاه بسیار ویژه ای برای خود دارد.
دانشگاه هنر تنها دانشگاه¬ روزانه ایست که در آن رشته سینما تدریس می¬شود. این رشته در دوران تحصیل در دانشگاه به گرایش های کارگردانی، فیلمنامه نویسی، فیلم برداری و تدوین تقسیم می¬شود.
رشته تئاتر خود به چند رشته دیگر تقسیم شده است که عبارتند از کارگردانی- بازیگری ادبیات نمایشی و نمایش عروسکی و طراحی صحنه
الف دانشگاه تهران:
دانشگاه تهران به چند پردیس تقسیم می¬شود که هر پردیس شاید از نظر سطح و درجه اساتید و تعداد دانشجویان به اندازه یک دانشگاه معمولی و حتی بزرگتر از دانشگاه هنر است!. در پردیس هنر های زیبا چندین دانشکده وجود دارد که دانشکده هنر های نمایشی و موسیقی یکی از آنهاست. در این دانشکده رشته های گروه تئاتر تدریس می شود.
متقاضیان بسیار زیادی دوست دارند در این دانشکده تحصیل کنند . اینجا جایی است که اصغر فرهادی در آن دوران کارشناسی خود را گذرانده است. جالب است بدانید اصغر فرهادی تحصیلات دانشگاهی در زمینه سینما ندارد. بلکه او با زیرکی تمام وقت خود را در دانشگاه صرف اندوختن درام و هنر نمایش نمود چرا که خوب می دانست در حوزه مربوط به تکنیک سینما هیچ وقت نمی تواند در سطح بزرگان این هنر در هالیوود عرض اندام کند. چرا که زیر ساخت های لازم برای صنعت سینما در ایران وجود ندراد . ولی با شناخت صحیح از منطق دراماتیک و همزمان تجربه های بسیار در زمینه سینما، او توانست فیلم هایی بسازد که از محتوی بسیار جذابی برخوردار باشند هرچند در آنها از تروکاژهای محیر العقول سینمای درجه اول جهان خبری نیست. چون اساسا این امکانات در کشور ایران وجود ندراد و بنا بر این تمرکز اصلی سازندگان فیلم باید بر مدیریت محتوی آن متمرکز باشد، که از این نظر؛ ایرانیان هم می توانند در سطح اول سینمای جهان حرفی برای گفتن داشته باشند.
اگر به این می¬اندیشید که در دانشگاه در رشته تحصیلی هنرهای نمایشی تحصیل کنید ما می¬توانیم به شما کمک کنیم.
تخصص ما فقط تدریس در زمینه رشته های گروه هنر های نمایشی و سینماست. برای موفقیت صد در صد در کنکور آنهم فقط در رشته های فوق به قاطعیت تمام اعلام می کنیم ما بهترینیم.
ب: دانشگاه هنر:
این دانشگاه در حوزه تئاتر به اندازه دانشگاه تهران قوی نیست اما تنها دانشگاهی است که رشته سینما در آن در مقطع کارشناسی تدریس می شود. البته این رشته در این دانشگاه در سال 1392 با تفکیک جنسیتی روبرو شد!!
ج: دانشگاه آزاد هنر و معماری:
این دانشگاه محل تحصیل دانشجویان بسیار پرتلاش و موفقی است . دانشگاه کار عملی و تجربه هنری است. اگر قصد کسب یک رزومه عالی در فعالیت های هنری را دارید این دانشگاه یکی از بهترین انتخاب هاست.
بسته های مختلف آموزشی:
1- سی و دو جزوه تخصصی کنکور هنر + 4 جلسه آموزش نیمه خصوصی 000/000/1 ریال
2- 32 جزوه تخصصی کنکور هنر+ سی و دو جلسه آموزشی نیمه خصوصی 000/000/1 ریال به اضافه هر جلسه سیصد هزار ریال
3- پکیج تضمینی آموزشی = جزوات آموزشی + تعداد جلسات آموزشی خصوصی به اندازه لازم و بدون محدودیت+ تضمین رتبه های زیر سیصد 000/000/40 ریال
4- تضمینی برای رتبه های زیر صد 000/000/60 ریال
5- دوره های نیمه خصوصی شهریه هر جلسه کلاس 000/500 ریال می باشد و سقف تعداد داوطلبان برای هر کلاس 5 نفر خواهد بود.
6- شما زمانی که ما را انتخاب کنید معلمانی دارید که در مقطع کارشناسی دارای رتبه های 43 و 13 و . . .رتبه های پایین تر بوده اند و در مقطع کارشناسی ارشد دارای رتبه های زیر پانزده خواهند بود.
توجه و یک نکته البته ضد تبلیغ  : ممکن است شما صرفا با دریافت سی و دو جزوه و بر اساس تلاش خودطبق برنامه ای که ما در اختیار شما قرار می دهیم مقام نخست را هم کسب کنید و نیازی نیست حتما کامل ترین پکیج اموزشی را خریداری کنید. 
7- شما با ما طعم شیرین موفقیت را خواهید چشید. کافیست با شماره 09121970627(نوری) تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید. 
09121970627 نوری

اطلاعات آگهی

لطفا هنگام تماس بگویید که آگهی را در تبلیغ رسانه دیده اید:)

  • وهاب نوری
  • تهران /-
  • 09121970627
  • ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
  • بازدید از این آگهی 836 بار

5 آگهی‌ اخیر:وهاب نوری