روغن لیفتینگ گلیکوزان بیوسنسیل

تبلیغ رسانه / / / روغن لیفتینگ گلیکوزان بیوسنسیل

روغن لیفتینگ گلیکوزان بیوسنسیل

Glycosan Plus Bio-Sensil Lifting Oil 50 ml

کد بهداشت: 101331012013

متاسفانه برخلاف پوست که دارای مکانیسم دفاعی و بازسازی می باشد. مو بدلیل نداشتن قدرت دفاعی به راحتی تحت تاثیر قرار میگیرد.

لابراتوار تحقیقات وی وی فارما موفق به تهیه محصولی شده است که در حال حاضر کاملترین و بی نظیرترین در نوع خود می باشد. و مجموعه ای فعال از مشتقات گیاهانی مانند ریشه رازیانه و گل میخک ، عصاره لیمو و آویشن ، همچنین روغن معجزه آسای مورینگا و روغن نخل را در بر می گیرد.

مصرف گلیکوزان را باید حداقل به مدت 3 تا 4 ماه متوالی انجام داد در هر دوره ای از سال مصرف آن بلامانع است و عوارض جانبی ندارد.

طی ماه اول مصرف ممکن است با یک افزایش ریزش مو روبرو شوید که این مورد کاملا طبیعی بوده و به افزایش متابولیسم موها مربوط است.

در موارد شدید ریزش مو دوره مصرف آن باید در طول سال 2 مرحله تکرار شود که باید با دریافت یک مکمل غذایی به نام گلیکویت همراه شود.

لوسیون گلیکوزان فاقد الکل می باشد و مصرف آن در موارد ریزش مو که با درماتیت یا پسوریازیس و پوست سرحساس و تحریک پذیر همراه است، بلامانع است.

توصیه می شود هنگام مصرف محصولات گلیکوزان از مصرف شامپو و لوسیون های دیگر خودداری شود.

موارد استفاده:

درمان کننده گره های مو

از بین برنده الکتریسیته ساکن

حالت دهنده و مواج کننده موها

درمان کننده موهای ضعیف و آسیب دیده

پیشگیری کننده از موخوره و رطوبت رسان

براق کننده و نرم کننده و حجم دهنده موها

درمان کننده و از بین برنده عوارض رنگ ، مش و خشکی موها

طریقه مصرف:

بعد از استحمام آب موها را گرفته و سپس ساقه موها را به روغن گلیکوزان آغشته کرده و سپس شانه نمایید و تا حمام بعدی موها را نشویید ، روغن بیوسنسیل را می توان روی موی خشک یا روی موی نمدار استفاده کرد. این روغن به هیچ عنوان موها را چرب نمی کند.

اطلاعات آگهی

لطفا هنگام تماس بگویید که آگهی را در تبلیغ رسانه دیده اید:)

  • beauty secret
  • تهران /-
  • 09127295071
  • ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
  • بازدید از این آگهی 1826 بار