CATIA

CATIA

کتاب حاضر به صورت تخصصی به بخش‌هایی از نرم‌افزار Catiaپرداخته است و اعتقاد نگارنده بر این بوده که یک اثر جدید باید حاوی مطالب جدید باشد.
در نوشتن این مطالب سعی شده است تا با ارائه‌ی تکنیک‌ها و روش‌های جدید طراحی به سطح اطلاعات افزوده شود. این کتاب صرفاً به آموزش دستورها و استفاده ازآن‌ها اکتفا نکرده و با ارائه‌ی نکاتی ویژه در کنار دانش تئوری، سعی شده است تا مخاطب در حین مطالعه‌ی کتاب درگیر طراحی عملی شود.
در این کتاب محیط‌های پایه برای یک طراحی مکانیکی نسبتاً کامل آموزش داده شده است. در این‌جا با محیط‌های زیر از نرم‌افزارCatiaآشنا می‌شوید.
محیطSketcher: در این فصل همراه با آشنایی اولیه در خصوص نرم‌افزار، با قابلیت ترسیمات دو‌بعدی برای مدل‌سازی سه‌بعدی آشنا خواهید شد.
محیط :PartDesignدر این فصل همراه با معرفی تکنیک‌های طراحی عملی با قابلیت ترسیمات سه‌بعدی و مدل‌سازی حجمی در نرم‌افزار آشنا خواهید شد.
محیط Assembly: در این فصل همراه با معرفی مجموعه‌ها و دانش آن‌ها، با مونتاژ قطعاتی که در محیط‌های مختلف مانند Part ترسیم نموده‌اید آشنا خواهید شد.
محیط Drafting: در این فصل همراه با ارائه‌ی نکاتی درباره‌ی دانش تهیه‌ی نقشه، با خروجی گرفتن از فایل‌های سه‌بعدی به صورت نقشه‌ی کارگاهی آشنا خواهید شد.
در ابتدای هر فصل خلاصه‌ای درباره‌ی قابلیت محیط و نکات ضروری آن آمده است که به مخاطب توصیه می‌شود حتماً این بخش‌ها را مطالعه نماید.
در انتهای هر فصل نیز تمرینات کاربردی به جهت یادگیری هرچه بیشتر دستورها و طراحی در نرم‌افزار آمده است تا راهنمای کاربران در آینده باشد. ممکن است.
به همراه کتاب، یک عدد دی وی دی آموزشی کتیا نیز تقدیم می شود.
انتشارات اندیشه سرا، به زودی کتاب های ansys cfx وpromax و ls-dyna و 20 کتاب ارزشمند دیگر را منتشر می کند.
تهران، میدان انقلاب، کوچه آبرو، پ2، واحد 42، انتشارات اندیشه سرا، تلفن 66966925، ساعت کار 9 تا 14
برای دریافت کارت تخفیف خرید کتاب، و کارت تخفیف خرید از نمایشگاه بین المللی کتاب، لطفاً به سایت انتشارات اندیشه سرا مراجعه فرمایید.
www.andishehsara.org

اطلاعات آگهی

لطفا هنگام تماس بگویید که آگهی را در تبلیغ رسانه دیده اید:)

  • مجد
  • تهران / تهران، میدان انقلاب، جنوب شرقی میدان انقلاب، کوچه آبرو، پلاک 2، واحد 42، اندیشه‌سرا
  • 66966925
  • ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
  • بازدید از این آگهی 907 بار