خرید موبایل کپی اصلی در بانه

تبلیغ رسانه / / / خرید موبایل کپی اصلی در بانه

خرید موبایل کپی اصلی در بانه

بانه GSM یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی موجود در عرصه ی محصولات دیجیتال به خصوص موبایل است که با دارا بودن سطح وسیعی از محصولات تا به امروز توانسته از جایگاه خوبی در محیط اینترنت برخوردار باشد و به درستی به نیاز مشتری پاسخ گوید. اما منظور ما از فروش موبایل ، فقط به فروش گوشی های اصلی شرکت های اپل و سامسونگ و اچ تی سی و هواوی و دیگر برند های چینی معتبر چون ویسان و CCIT مختص نمی شود ؛ Banehgsm علاوه بر فروش نسخه ی الی محصولات شرکت های مذکور در حجمی وسیع که بتواند پاسخگوی نیاز بخشی وسیعی از اشار متقاضی گوشی موبایل باشد در صدد فروش نمونه های کپی آنها نیز در بانه جی اس ام بر آمده است تا بدین نحو نیز بتواند به درخواست مشتریانی که تمایل دارند یک گوشی طرح اصلی را داشته باشند اما بنا به دلایل مختلف نمی توانند از پس هزینه های آنها در سطح توقعشان برآیند. این گوشی های موبایل با عنوان موبایل کپی اصلی در بازار چین شناخته می شوند و امروزه نیز با توجه به دارا بودن سطح قیمتی بسیار مناسب ر سراسر جهان حتی اروپا و آسیا طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده اند.
نمونه های کپی اصلی از نظر ظاهر هیچ تفاوتی را با نمونه ی اصلی ندارند و چنانچه آنها را در کنار نمونه ی اصلی قرار دهید به هیچ وجه متوجه اصل یا فیک بودن آنها نخواهید شد ؛ تنزل قیمت به ازای کاهش کیفیت در بخش سخت افزاری جبران ی شود البته برای اطمینان لازم است اذعان داشته باشیم که شرکت های چینی که در راستای تولید محصولات طرح اصلی فعالیت می کنند طبق یک استاندارد پیش می روند در واقع با توجه به طح قیمتی ارائه شده کیفیت مناسب و قابل قبولی را ارائه می نمایند.

هم اکنون شما می توانید به خرید موبایل کپی اصلی شاخص ترین گوشی های شرکت های بنامی چون اپل ، سامسونگ ، هواوی و ... از بانه جی اس ام بپردازید و همان گوشی را منتهی با چند درجه افت کیفیت در دستانتان بگیرید ، کیفیتی که متناسب با قیمت جدید منظور شده برای محصولات کپی اصلی باشد ، نه بیشتر و نه کمتر.

بانه جی اس ام
تلفن : 09184140442 - 09184140441
پست الکترونیک : banehgsm@gmail.com
وب سایت : www.banehgsm.com
آدرس : کردستان، بانه، خیابان شهدا، پاساژ ابراهیمی، طبقه زیر زمین، راهرو اصلی

اطلاعات آگهی

لطفا هنگام تماس بگویید که آگهی را در تبلیغ رسانه دیده اید:)

  • بانه جی اس ام
  • کردستان /کردستان، بانه، خیابان شهدا، پاساژ ابراهیمی، طبقه زیر زمین، راهرو اصلی
  • 09184140441
  • ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
  • بازدید از این آگهی 892 بار