تهویه

تهویه


معرفی سایت مرجع جامع و فروشگاهی WWW.IRANTAHVIE.COM
مدیریت سایت WWW.IRANTAHVIE.COM پس از سالها فعالیت در بخش تامین و خدمات تخصصی در صنعت تهویه و تبرید «شرکت نیاز تهویه» و با حضور در تمام فراز و نشیب های صنعت تهویه در ایران و خارج از کشور حضور مستمر داشته و مشکلات و کاستیها را احساس و با توجه به خالی بودن جای تکنولوژی در بازار سنتی ایران به دنبال راهی برای معرفی و عرضه کالا و خدمات در قالب منبع جامع و فراگیر از اطلاعات و جداول فنی و تخصصی جهت مقایسه و انتخاب کالای مرتبط با صنعت تهویه و تبرید از قبیل کالا ، خدمات ، قطعات ، ابزار و اخبار به روز این صنعت به گونه ای که تمرکز بیشتری جهت انتخاب در اختیار مهندسین و دست اندرکاران این صنعت و همچنین مصرف کننده محترم قرار گیرد.
پس از سالها مطالعه و بهره گیری از تجربه و دانش بهترین متخصصان برنامه نویس و با هدف بالا بردن سطح آگاهی و ارایه گسترده ترین امکان انتخاب همراه با مناسب ترین قیمت رقابتی به مصرف کنندگان و پیمانکاران ، این وب سایت را به شما تقدیم مینماید.
امیدواریم با همکاری شما تولید کنندگان ، واردکنندگان ، مهندسین و کاربران کالا و خدمات بتوانیم هر چه دقیق تر و کامل تر به شما دوستان اطلاع رسانی کنیم.
وب سایت WWW.IRANTAHVIE.COM، حاصل تلاش چند ساله پرسنل فنی و مهندسی این مجموعه شامل متنوع ترین محصولات ایرانی و خارجی این صنعت است که در اختیار شما قرار گرفته است.
انتقادات و راهنمایی شما عزیزان را موهبتی در راه پیشرفت خود می دانیم...
اما با تمام اوصاف خود میدانیم که بهترین و بزرگترین راهنما ، شما مصرف کنندگان محترم میباشید. پس از شما سرمایه های اصلی سایت تقاضای راهنمایی و کمک در جهت بهبود کیفیت و عرضه محصولات جدید و عفو و پوزش در صورت وجود کاستیها را خواستاریم...
مشتری مداری
از مهمترین سیاست پرتال WWW.IRANTAHVIE.COM رضایت شما کاربران و خریداران گرامی می باشد. در همین راستا انتخاب کالای مناسب و با کیفیت همراه با قیمتی رقابتی از وظایف این مجموعه در جهت کسب رضایت شما کاربر گرامی می باشد.
سایت WWW.IRANTAHVIE.COM عمدتآ به بررسی و نمایش اطلاعات کالاهایی پرداخته که در بازار ایران موجود و جزو کالای مجاز و با گارانتی معتبر می باشد.
مشترکین ما با استفاده از امکانات موجود در این وب سایت می توانند کالای مورد نیاز خود را مقایسه و همچون یک کارشناس حرفه ای با پایین ترین قیمت موجود در بازار انتخاب و به آسانی تهیه فرمایند.
سایت های مرتبط : WWW.NIAZTAHVIE.COM WWW.TAHVIE.COM WWW.IRANTAHVIE.COM WWW.COOLMAN.IR
شرکت نیاز تهویه , کولر گازی , کولینگ تاور , برج خنک کننده , هواساز , اسپلیت , لوله کشی کولرگازی , لوله کشی , اجرای لوله کشی , داکت , کانال کشی داکت , تهویه , تهویه مطبوع , سرمایش , گرمایش , تعمیر کولرگازی , نصب و راه اندازی کولرگازی , مشاوره واجرا لوله کشی , چیلر , فن کوئل , پکیج , رادیاتور , آبسرد کن , شوفاژ , مینی چیلر , کولر پنجره ای , کولر پرتابل , کولر مولتی , کولر کم مصرف , کولر چند پنل , رادیاتور , فلکسی بل , پلی اورتان , شارژ گاز کولر گازی , کمپرسور کولرگازی , پرده هوا , کولرگازی اینورتر

اطلاعات آگهی

لطفا هنگام تماس بگویید که آگهی را در تبلیغ رسانه دیده اید:)

  • حمید بلغانی
  • تهران /-
  • 09121206489
  • ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
  • بازدید از این آگهی 426 بار

5 آگهی‌ اخیر:حمید بلغانی