زمان ارتودنسی در مراکز تخصصی

تبلیغ رسانه / / / زمان ارتودنسی در مراکز تخصصی

زمان ارتودنسی در مراکز تخصصی

زمان ارتودنسی در مراکز تخصصی ارتودنسی دکتر فرهاد صدرالدینی
مشکلي که بيشتر بيماران با آن روبه‌رو هستند، مشکلات دنداني و نامرتبي دندان‌هاست. زمان مناسب براي شروع درمان ارتودنسي براي اين افراد سنين 12 تا 13 سالگي است چون در اين سنين دندان‌ها در حال رويش فعال هستند اما ...در مورد بيماراني که مشکلات اسکلتي دارند، به عنوان مثال فک بالاي آنها جلوتر از موقعيت طبيعي است يا برعکس فک پايين‌شان عقب‌تر از موقعيت مناسب خود قرار گرفته است، بهترين زمان براي شروع درمان سال‌هاي آخر قبل از بلوغ است چون مي‌توان از بلوغ براي درمان اين ناهنجاري‌ها استفاده کرد.
بنابراين سن 9 سالگي براي دختر خانم‌ها و سن 11 سالگي‌ براي پسرها را براي اين گروه از بيماران توصيه مي‌کنيم. کودکان در اين سنين در اواخر دوره دنداني مختلط هستند، يعني دوره‌اي که هم دندان‌هاي شيري و هم دندان‌هاي دايمي در دهان قرار دارند و به علاوه سرعت رشد در کودکان در قله خود قرار دارد.
من اعتقاد دارم سن شش سالگي همزمان با رويش اولين دندان آسيا است، بهتر است کودک از سوي يک متخصص ارتودنسي معاينه شود تا تابلويي از آينده بيمار براي والدين تصوير شود، به اين ترتيب وضعيت مشکلات بيمار در آينده به والدين گوشزد مي‌شود و اگر قرار است در سن مشخصي اختلالي براي کودک به وجود آيد، پيش‌بيني شده و اقدامات پيشگيري و درماني به موقع انجام خواهد گرفت
شمال تهران : فرمانیه بلوار اندرزگو میدان ندا ساختمان بانک شهر.22841095
غرب تهران:فلکه دوم صادقیه، خ آیت ا... کاشانی،نبش خ نجف زاده فروتن، پ13،ط 2 ،واحد 7 .44017254
77812663 ، شرق تهران:نارمک، خ سمنگان، پ120 .
www.drsadreddini.ir

اطلاعات آگهی

لطفا هنگام تماس بگویید که آگهی را در تبلیغ رسانه دیده اید:)

  • farhad sadreddini
  • تهران /-
  • 09123457724
  • ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
  • بازدید از این آگهی 843 بار