اتوبار و باربری تهران سرویس

تبلیغ رسانه / / / اتوبار و باربری تهران سرویس

اتوبار و باربری تهران سرویس

اتوبار تهران سرویس با 18 سال تجربه در حرفه حمل بار و اثاث کشی متخصص در حمل انواع بار حمل کالا و حمل لوازم و اثاثیه منزل میباشد تجربه این اتوبار برگرفته از فعالیت 24 ساعت و سرویس دهی نامحدود به تمام نقاط تهران و تمام نقاط ایران است. سرویس دهی اتوبار و باربری تهران سرویس در تمام روزهای تعطیل و غیر تعطیل، حمل بار و حمل اثاثیه منزل با کامیونت خاور بنز-هیوندا 5 متری- ایسوزو 6متری-وانت بار و وانت نیسان در داخل تهران و حمل و نقل به حومه تهران در طول شبانه روز .
دارای کارگرهای قوی و حرفه ای برای حمل اثاثیه منزل حمل اثاثیه اداری و حمل لوازم تجاری با تضمین صدرصد و بدون خط خش.متخصص در حمل تمامی بارهای منزل و اداری از قبیل یخچال سای بای ساید-گاوصندوق-پیانو-بوفه های تمام شیشه-میزهای کنسول-شیشه های ناهار خوری-و حمل تجهزات و دستگاه های پزشکی و غیره ..

حمل اثاثیه منزل و حمل لوازم اداری تجاری با کارگرهای حرفه ای اثاث کش در این اتوبار و باربری انجام میشود و هر کدام از این افراد 12 سال تجربه در حمل لوازم منزل حمل بار حمل اثاثیه اداری انواع لوازم و اثاثیه مانند سای بای ساید،پیانو،گاوصندوق،بوفه های شیشه ای،میزهای کنسول،بوفه های تمام شیشه،میزهای شیشه ای و دیگر وسایل سنگین و حساس تجربه دارند بدون کوچکترین اسیبی با تضمین صدرصد در بالاترین طبقات منازل بدون اسانسور حمل میکنند.

برای حمل بار و حمل اثاثیه منزل با اتوبار تهران در اثاث کشی های داخل شهری از کامیونت مسقف وانت نیسان وانت پیکان یا وانت بار استفاده میشود و این اتوبار هیچ محدودیت مکانی در تهران برای سرویس دهی ندارد و به تمام مناطق حمل و نقل انجام میدهد از قبیل: (غرب) دهکده المپیک،شهرک راه اهن،شهران،فردوس غرب و فردوس شرق،کاشانی،جنت اباد،شقایق،پونک،مرزداران،ستارخان،گیشا شهرارا،شهرک غرب،سعادت اباد،اوین. (شمال تهران) پارک وی،ولیعصر،الهیه،امانیه،اقدسیه،ازگل،مینی سیتی،ارتش،اجودانیه،اختیاریه،قیطریه،کامرانیه،قلهک،فرمانیه،ونک،پاسداران،نیاوران،میرداماد،تجریش و....
حمل اثاثیه منزل به شهرستان و حمل بار و کالا به شهرستان بتمام چهار گوشه ایران(شمال،جنوب،غرب،شرق) تمام شهرهای مرزی کشور و همچنین حمل بار و کالا به کشورهای همسایه از طریق جاده همه روزه انجام میشود بعلاوه بیمه و بارنامه دولتی و 20ملیون تومان بیمه رایگان برای هر بار صادر میشود تا افراد با خیال راحت و اطمیان کامل از اتوبار تهران سرویس تقاضای جابجای و حمل بار بکنند.

اطلاعات آگهی

لطفا هنگام تماس بگویید که آگهی را در تبلیغ رسانه دیده اید:)

  • داور مرادی
  • تهران /-
  • 22381923-44351791
  • ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
  • بازدید از این آگهی 1090 بار