طراحی نرم افزار اندروید و ios

تبلیغ رسانه / / / طراحی نرم افزار اندروید و ios

طراحی نرم افزار اندروید و ios

با توجه به فراگیر شدن تلفن همراه و استفاده تمامی افراد از این وسیله، بدیهی است که نزدیک ترین و محبوب ترین ابزار متصل به فضای مجازی موبایل می باشد و با عنایت به اینکه لزوم استفاده از اینترنت جهت توسعه کسب و کار بنگاه های کوچک و بزرگ اقتصادی بر کسی پوشیده نیست، لذا راهی که بتوان از طریق تلفن های همراه با مردم جامعه در ارتباط بود، بهترین ابزار جهت گسترش کسب و کار خواهد بود. و این چنین بود که طراحی نرم افزار موبایل مورد توجه اصناف، شرکت ها و سازمان های مختلف جهت گسترش ارتباط مردمی قرار گرفت.

یقینا سهل الوصول بودن معیار مهم و ارزشمندی برای مشتریان است. برای مثال شرایطی را تصور نمایید که می خواهید به رستوران بروید. در موبایل خود اپلیکیشن رستورانی را نصب شده دارید و می توانید از طریق آن قبل از رفتن به رستوران غذای خود را سفارش دهید و همچنین میز مورد نظر را رزرو نمایید. آیا با موجود بودن این شرایط حاضر به انتخاب رستوران دیگری هستید؟ به خصوص هنگامی که زمان محدودی دارید یقینا انتخاب دیگری نخواهید نمود.

مزایای نرم افزار های موبایل بسیار زیاد هستند و ممکن است با توجه به کسب و کاری که شما دارید و ایده ای که برای تولید نرم افزار در سر دارید این مزایا متفاوت باشد.

برخی دلایل تولید نرم افزار موبایل:
تبلیغ محصولات برای افراد بیشتر
ورود به بازارهای جدید
ارتباط نزدیکتر با مخاطبین و مشتریان قبلی
افزایش فروش محصولات
ایجاد حس بهتر در مخاطبین و استفاده از روشهای بازاریابی عصبی
برندسازی و ایجاد لیست بیشتر مخاطبین
ارائه خدمات بهتر به مشتریان
سهولت دسترسی افراد به خدمات شما

لذا یک رستوران با طراحی نرم افزار موبایل می تواند در خیلی از اوقات فقط به دلیل طراحی اپلیکیشن از رقیبان پیشی گیرد. بنگاه های اقتصادی دیگر نیز با طراحی نرم افزار موبایل می توانند در دسترس مشتریان و مخاطبان خود قرار گیرند. و با توجه به استفاده عموم مردم از سیستم عامل های اندروید و IOS فقط کافیست طراحی اپلیکیشن برای سیستم عامل های اندروید و IOS انجام شود.

گروه برنامه نویسی موبایل شرکت تارنما با برند استودیو نرم افزار، به کمک برنامه نویسان و طراحان حرفه ای و خلاق، و همچنین با هدف تولید نرم افزار های با کیفیت و کاربردی، چندین سال درحال فعالیت می باشد و آماده ارائه خدمات و راهکارهای مناسب، به مشتریان عزیز می باشد.

استودیو نرم افزار، با استفاده از آخرین تکنولوژی و ابزارهای روز و در تمامی سیستم عامل های اندروید، IOS و ویندوز طراح انواع نرم افزارهای فروشگاهی، محتوایی، شرکتی، تبلیغاتی، کاربردی و ... می باشد.
هزینه طراحی نرم افزار، نسبت به کیفیت و کاربرد نرم افزار، بسیار مناسب و بصرفه می باشد.

تصاویر دیگر

اطلاعات آگهی

لطفا هنگام تماس بگویید که آگهی را در تبلیغ رسانه دیده اید:)

  • سهیلا اسماعیل زاده
  • تهران /خیابان آزادی، خیابان اسکندری جنوبی، نبش کلهر، پلاک 450 ، واحد 1 ، دفتر گروه فنی مهندسی تارنما
  • 021-66562061
  • ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
  • appstudio.ir
  • بازدید از این آگهی 1811 بار