کتاب شبيه‌سازي پديده‌ها

تبلیغ رسانه / / / کتاب شبيه‌سازي پديده‌ها

کتاب شبيه‌سازي پديده‌ها

کتاب شبيه‌سازي پديده‌هاي فيزيکی و شيميايي با استفاده از FLUENT، GAMBIT و C++ Programming با هدف طراحي تجهيزات فرآيندي که توسط انتشارات اندیشه سرا منتشر شده است، براي آموزش از افراد مبتدي تا مياني در زمينه CFD مناسب است.
مثال‌هاي در نظرگرفته شده در کتاب به گونه‌اي طراحي شده است که ابتدا از مثال‌هاي ساده شروع شده و به ترتيب پيچيده‌تر شده‌اند.
در اين کتاب مثال‌هايي با و بدون در نظر گرفتن واکنش مطرح شده است. در پايان يک سري مسايل چند فازي با در نظر گرفتن انتقال جرم بين فازي نيز بحث گرديده است. در اين مثال‌ها رفتار غير ايده‌آل مخلوط با در نظر گرفتن معادلات حالت (EOS) اعمال گرديده است.
ویژگی‌های این کتاب، آن را برای کسانی که می‌خواهند آموختن فلوئنت و گمبیت را شروع کنند، و کسانی که می‌خواهند دانش فلوئنت خود را تکمیل کنند مناسب کرده است.
برای اطلاع از محتوای این کتاب و چندین کتاب فلوئنت دیگر منتشر شده توسط انتشارات اندیشه سرا، به تارنمای اندیشه سرا مراجعه نمایید و در صورت نیاز به تهیه ی این کتاب ها با مرکز پخش اندیشه سرا 02166966925 تماس بگیرید.
اندیشه‌سرا علاوه بر چند کتاب آموزش و برنامه نویسی با FLUENT، کتاب‌هایی در ارتباط با FLO++، OPENFOAM، FLO3D، و تحلیل و شبیه‌سازی سیالات با SOLIDWORKS را منتشر کرده است.

اطلاعات آگهی

لطفا هنگام تماس بگویید که آگهی را در تبلیغ رسانه دیده اید:)

  • مجد
  • تهران / تهران، میدان انقلاب، جنوب شرقی میدان انقلاب، کوچه آبرو، پلاک 2، واحد 42، اندیشه‌سرا
  • 66966925
  • ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
  • بازدید از این آگهی 1125 بار