تشک آبی

تشک آبی

واردکننده انحصاری تشک‌ آبی محصول کشور دانمارک تحت لیسانس کشور کانادا در ایران

بهترین راه رسیدن بـه آرامش واقعی فقط بـا تشک آبـی میسر است و ما مفتخیرم که این هدیه گرانبها را در اختیار شما قرار داده ایم، تا شما هم جزء آن دسته از مردمی باشید که حتی برای خواب هم بهترین‌ها را می‌خواهید.
نکاتی در مورد تشک آبی آیا مبتلا به کمر درد مزمن هستید؟ دوست دارید صبح ها خیلی شاداب و بدون کمر درد از خواب بلند شوید؟ آیا شب‌ها مکررا به این طرف و آن طرف غلت می زنید و به دنبال موقعیت راحت و مناسب برای خوابی خوش می باشید؟ برای خوابی رویایی این همان تشکی است که دنبالش بودید.
چرا تشک آبی ؟ اگر تشک شما سفت باشد وزن بدن روی قسمت‌های برآمده فشار می‌آورد و در نتیجه گـردش خون به صورت نا مناسب انجام می‌شود و چون حالت بدن خشک و سفت است بـاعث جلوگیری از راحتی در خواب می‌گـردد و اگـر تشک خیلی نـرم باشد، قسمت کمر و باسن گود افتـاده و ممکن است باعث درد در قسمت‌های پائینی بدن می‌شود.
مزایای تشک‌ آبی نسبت به تشک‌های سنتی تشک‌ آبی در هنگام خوابیدن فشار را از روی ستون فقرات بر می‌دارد، بـدین ترتیب ماهیچه‌های ستون فقرات کاملا در حالت طبیعی خود بوده و هیچگونه فشاری بر آن‌ها وارد نمی‌شود، که این امر کمک بسیار مفیدی به درمان کمر دردهای مزمن می‌کند.
یکی از مزایای مهم تشک‌ آبی کیفیت آن است، هرگز گرد و غبار و ذرات مرده پوست به درون تشک نفوذ نمی‌کند و شما می‌توانید به دفعات با یک دستمال نمناک کلیه سطوح تشک را تمیز نمایید، بدین ترتیب عواملی که باعث ایجاد بیماری‌هایی مانند: آسم، اگزما، آلرژی و... می‌شوند را شسته و از بین می‌برید.
یکی دیگر از مزایای تشک‌ آبـی عمر طولانی آن می باشد، تشک‌های سنتی باید هر سه تا چهار سال ترمیم و یا تعویض شوند در صورتی که به طور متوسط عمر مفید این تشک‌ها دوازده سال می باشد یعنی سه برابر عمر تشک‌های سنتی.
تکان در خواب یک فرد سالم به طور متوسط 40 تا 60 مرتبه در خواب تکان می‌خورد. محققان ثابت کرده‌اند افراد سالم در خلال مدت خواب فشار کمتری به روی قسمت‌های برآمده بدنشان وارد می‌آید و در نتیجه تکان خوردن به طور چشمگیری کاهش می‌یابد.
چه کسانی از مزایای تشک آبی بهره‌مندند؟ 1) طبق تحقیقات چند دهه اخیر اصول شناور بودن برای آسایش افراد ثابت شده است، مخصوصا برای کمک به افراد زیر: ( نـوزادان و کـودکـان، بیمـاران ارتـوپـدی، معلولین، سوختگی شدیـد، آسیب دیدگان سوانح رانندگی، دوران استراحت بعد از جراحی پلاستیک، دوران نقاحت جراحی قلبی، فلج مغزی، اسکلروز چندگانه بیماران روی ویلچیر و ... )
2) مهمتر از همه آرامش و راحتی که هنگام خواب به دست می آورید، قابل مقایسه با هیج تشکی نیست.
- تشک آبـی با کیفیت بالا و بـه گونـه‌ای طراحی شده است که قابلیت فشار بالای 700 کیلوگرم (8 نفر) را دارد.
- خرابی یا پاره شدن در تشک آبی امکان ناپذیر است. این تشک‌ها متناسب با هر شرایط آب و هوایی ساخته شده‌اند.
- دارای 10 سال گارانتی.
- سایز: 2 نفره و ظرفیت آب 700 لیتر مکعب با امکان تخلیه آسان پس از 5 سال. - ابعاد تشک(2 نفره): 180*210*25 سانتیمتر. نکته مهم: استفاده این تشک بر روی تختخواب‌های سنتی قابل استفاده نمی‌باشد.
قیمت واقعی: 000/000/1 تومان
درصد تخفیف ویژه: 30٪ تخفیف ویژه
قیمت پس از تخفیف ویژه: 000/700 تومان
تماس جهت سفارش از ساعت 9 صبح الی 5 بعد از ظهر.
آخرین مهلت استفاده از تخفیف ویژه تا تاریخ 30/10/1392
نحوه پرداخت:
پرداخت وجه و واریز توسط عابر بانک هنگام سفارش صورت می‌گیرد.
شماره کارت جهت واریز وجه:
بانک ملی به نام شهرام ناظم شهرضا:
4802 9840 9911 6037
نحوه تحویل:
- در تهران ارسال و نصب توسط کارشناسان مربوطه بصورت رایگان درب منزل انجام می‌پذیرد.
- در شهرستان به همراه کاتالوگ نصب ارسال خواهد شد و هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود.
زمان تحویل:
7 روز پس از سفارش و واریز وجه.
شماره های تماس جهت سفارش:
1882572 – 0912 و 3219363 - 0919

اطلاعات آگهی

لطفا هنگام تماس بگویید که آگهی را در تبلیغ رسانه دیده اید:)

  • nazem
  • تهران /تهران
  • 09121882572
  • ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
  • بازدید از این آگهی 635 بار