فروش انواع مدل های مانتو آی تک

تبلیغ رسانه / / / فروش انواع مدل های مانتو آی تک

فروش انواع مدل های مانتو آی تک

واحد صنفی توليدی آی تک مفتخر است که از دهه هفتاد تا کنون در امر توليد پوشاک زنانه اعم از پالتو، مانتو، بارانی و نيز کت و شلوارهای اداری و مجلسی با زيباترين متد های روز، و اصيل ايرانی و اسلامی در خدمت مردم عزيز کشور عزيزمان می باشد.
اين واحد توانسته است با بهره گيری از پيشرفته ترين تجهيزات و ماشين آلات در صنعت پوشاک و آموزش پرسنل خبره و بهره مندی از کارکنانی توانمند و متعهد در سايه حمايت های هميشگی و بی دريغ هموطنان بزرگوار، فعاليت های خود را روز به روز با کيفيت تر و نزديک به استاندارد های جهانی مطرح نمايد.
کيفيت توليدات آی تک از نظر کاربرد مواد اوليه، تکنولوژی، طراحی، دوخت و ساير جزئيات فنی همگام با کيفيت بهترين و معروفترين برَند ها می باشد؛ و حتی در بعضی از موارد می توان گفت که در سطحی بالاتر قرار دارد. لازم به ذکر است که تمامی محصولات اين واحد توليدی در داخل کشور و از طريق فروشگاههای داخلی به دست مصرف کنندگان عزيز میرسد.
تلاش مدیریت , متخصصین ارزنده و کارکنان زحمتکش این مجموعه , تولید و عرضه محصولات با کیفیت عالی و قیمت های مناسب در قالب های شیک و زیباست . امید است , بتوانیم در این راه , رضایت شما مشتریان عزیز را جلب کنیم .
برای دیدن محصولات به سایت ما مراجعه کرده و برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید
http://shikat.com/itak

اطلاعات آگهی

لطفا هنگام تماس بگویید که آگهی را در تبلیغ رسانه دیده اید:)

  • سلیمانی
  • تهران /-
  • 88828341
  • ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
  • بازدید از این آگهی 388 بار