چرا باید از مینی واش استفاده کرد

تبلیغ رسانه / / / چرا باید از مینی واش استفاده کرد

چرا باید از مینی واش استفاده کرد

شستن لباس ها يکي از کار هاي دشوار است و همه ما ترجيح مي دهيم به جاي شستن لباس ها با دست ، آن ها را در ماشين لباس شويي قرار داده و آن ها را بشوییم. چنانچه شما در خانه اي کوچک مثل خانه های دانشجويي زندگي مي کنيد ، خريد يک ماشين لباس شويي براي شما به صرفه نخواهد بود. زيرا لباس هاي کثيف شما آنقدر نيست که براي آن ها نياز به يک ماشين لباس شويي باشد. از طرفي هم شايد شستن لباس ها با دست برايتان ميسر نباشد ، در اين حالت چکاربايد کرد؟ راه حل ما براي اين مشکل استفاده از ميني واش ها يا ماشين لباس شويي هاي کوچک است. ميني واش ها نوع خاصي از ماشين هاي لباسشويي هستند که ابعاد کوچکي دارند. به ميني واش ها کهنه شور هم گفته مي شود. زيرا اصلي ترين استفاده ميني واش ها ، شستن کهنه هاي بچه است. البته امروزه از اين دستگاه ها براي شستن لباس هاي بچه نيز استفاده مي شود. با توجه به مطالب گفته شده ، شايد شما هم نياز به خريد يک ميني واش را داشته باشيد ، در اين مقاله قصد داريم راهنماي خريد ميني واش را به شما عزيزان ارائه کنيم. چنانچه قصد خريد يک ميني واش را داريد ، تا پايان اين مقاله با ما همراه باشيد.

اهميت استفاده از ميني واش چيست ؟

با توجه به اين که سيستم دفاعي بدن نوزادان و کودکان ضعيف است ، کوچک ترين و ضعيف ترين ميکروب ها مي توانند براي آن ها ايجاد بيماري و حساسيت هاي پوستي کند. با توجه به حساسيت پوست نوزادان بهتر است لباس هاي نوزاد را جدا از لباس هاي بزرگترها بشوييد. لباس هاي ديگر اعضاي خانواده ، معمولا داراي آلودگي هايي خاص از قبيل گرد و غبار بيرون از منزل ، آلودگي هاي محل کار پدر و مادر و ... هستند و بهتر است اين لباس ها جدا از لباس هاي نوزاد شسته شود. بنابراين شما براي شستن لباس هاي کودکبه يک ماشين لباسشويي سريع و مناسب نياز داريد و ميني واش مي تواند در اين زمينه به شما کمک کند.

ظرفيت :

مهمترين معيار انتخاب ميني واش ظرفيت آن است . ظرفيت ميني واش ها همانند ماشين لباس شويي بر حسب کيلوگرم بيان مي شود و بيانگر ميزان وزن لباس هايي است که در هر دوره مي توانيد در ميني واش بشوييد. ظرفيت ميني واش ها از ماشين لباسشويي ها کمتر و بين 1 تا 5 کيلوگرم است. سعي کنيد ميني واشي با ظرفيتي مطابق با نيازتان تهيه کنيد تا علاوه بر صرفه جويي در هزينه خرید دستگاه ، در مصرف برق و آب نيز صرفه جويي کنيد.

سرعت چرخش موتور :

يکي ديگر از مشخصه هاي مهم ميني واش ها ، سرعت چرخش موتور آن ها است. سرعت چرخش موتور ميني واش ها با واحد دور در دقيقه مشخص مي شود. اين سرعت معمولا بين 500 تا 3000 دور در دقيقه است که بيانگر سرعت شستن لباس ها توسط دستگاه است.

ميزان مصرف برق و آب :

از ديگر ويژگي هاي مهم ميني واش ها مي توان به ميزان مصرف برق و آب دستگاه اشاره کرد. ميزان آب مصرفي از طريق ظرفيت ميني واش قابل تشخيص است. ميزان مصرف انرژي واقعي ميني واش به عوامل مختلفي همچون مدل دستگاه ، تعداد دفعات استفاده ، شرابط استفاده و ... بستگي دارد. ميزان مصرف انرژي دستگاه هاي برقي به صورت کيلووات ساعت در سال بيان مي شود. يکي از راه هاي فهميدن ميزان مصرف برق دستگاه ، مراجعه به برچسب مصرف انرژي دستگاه است. اين برچسب از ميزان مصرف A تا مصرف G رتبه بندی شده که کمترين مصرف به A و بيشترين مصرف به G اختصاص دارد.

شرکت هاي سازنده :

شرکت هاي زيادي دست به توليد ميني واش ها زده اند که متاسفانه بسياري از آن ها محصولات خود را با نشان تقلبي برند هاي معروف روانه بازار مي کنند. لذا محصولات تقلبي در بازار به وفور يافت مي شود. البته تقلبي بودن اين دستگاه ها به معني کيفيت نامناسب آن ها نيست و فقط اين مسئله را مي رساند که توسط شرکت روي بدنه آن ها توليد نشده اند.

قيمت :

قيمت ميني واش ها به عوامل مختلفي بستگي دارد. از جمله عوامل موثر در قيمت مي توان ظرفيت ، سرعت چرخش موتور ، شرکت سازنده و ... را نام برد. به طور کلي قيمت ميني واش ها در بازار ايران متفاوت است و بستگی به عوال ذکر شده می باشد . بهتر است پيش از خريد بودجه خود را مشخص کنيد. همچنين با توجه به رواج محصولات تقلبي در بازار بهتر است پيش از اقدام به خريد ، درباره برند ها و مدل هاي مختلف تحقيق کنيد و به يک گزينه مناسب جهت خريد برسيد

www.motherlyco.ir

اطلاعات آگهی

لطفا هنگام تماس بگویید که آگهی را در تبلیغ رسانه دیده اید:)

  • سعید حیدری
  • تهران /تهران- خیابان ایران ، مجتمع تجاری ایران واحد 81
  • 09359301585
  • ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
  • بازدید از این آگهی 1101 بار