سندبادجدا سازی ماسه از خاک

تبلیغ رسانه / / / سندبادجدا سازی ماسه از خاک

سندبادجدا سازی ماسه از خاک

سندباد
با تحقيقات انجام شده اين شرکت بر آن شد تا دستگاهي را به بازار عرضه نمايد که نمونه مشابه اي در ايران ندارد.
سندباد نام دستگاهي جديد براي جداسازي ماسه از خاک که به تازگي در اين شرکت به مرحله توليد رسيده است.
در فرايند شستشوي مواد در معادن و جداسازي ماسه ريزدانه از خاک در بسياري از فعاليتهاي صنعتي، همواره با معضلات فراواني از جمله نياز به آب، وجود گرد و خاک، آلودگي هاي صوتي، عدم مقرون به صرفه بودن خريد ماشين آلات داخلي و خارجي، عدم کيفيت مواد نهايي شستشو شده و همچنين صرف هزينه هاي گزاف براي توليد ماسه و يا محصول مطلوب و نهايي؛ اين شرکت را بر آن نمود تا با توجه به کمبود آب به خصوص در مناطقي که در بحران آب بسر مي برند و همچنين مناطقي که در خطر آلودگي ناشي از فرايند جداسازي خاک از ماسه قرار گرفته اند، محصول جديدي با نام "سندباد" طراحي و توليد نمايد.
اين محصول با ويژگي هايي که دارا مي باشد، راهکاري نوين در حوزه صنعت و معدن و حذف آلودگي هاي ناشي از گرد و غبار از فرايند توليد جداسازي خاک از ماسه را پديد آورده است که نمونه مشابه اي در ايران و خاورميانه ندارد.
بارزترين ويژگي محصول:
نوآوري:جايگزيني هوا به عنوان سيال واسط بجاي آب، عدم نياز به آب براي شستشوي ماسه و يا مواد ديگر، عدم توليد هرگونه گرد و خاک ناشي از فرايند جداسازي، عدم نياز به هرگونه فيلترينگ و يا تجهيزات جانبي مانند دستگاه غبارگيري، سايکلون، ته نشيني، ايرلاک، سيستم فن و... به دليل دميده نشدن هوا در خروجي هاي بار.
حذف آلودگي هاي ناشي از فرايند، استفاده از جريان هواي موثر بر ريزدانه ها، مقرون به صرفه بودن به نسبت مشابه اروپايي، حذف فرايند خريد و هزينه هاي گزاف خريد خارجي و خروج ارز از کشور
بهره وري و توسعه منابع: صرف انرژي کم، حداقل هزينه تعمير و نگهداري، قطعات مقاوم به سايش و قابل تعويض.
دامنه خدمات: رنج وسيعي از جداسازي ها که مي تواند دانه هايي از زير 100و400 مش (37-149ميکرون) را از بار ورودي زير 5 ميلي متر جدا کند. مواد خروجي بطور دقيق قابل تنظيم است. لذا علاوه بر شن و ماسه، پاسخگوي بسياري از جداسازي ها مي باشد.
کاربري: در شن و ماسه و سنگ شکني، صنايع سراميک و سيمان، صنايع شيميايي و زغال، صنايع غذايي، گچ، آهک هيدارته، صنايع پلاستيک، مواد معدني، ماسه سيليسي و غيره.

از دیگر محصولات این شرکت عبارت اند از:
کارخانه آسفالت(میکس1200- میکس 1500- میکس2000)- کارخانه آسفالت موبایل- سنگ شکن ضربه ای آسکو ان پی- آسکو اچ اس 10- آسکو اچ اس 7- سنگ شکن با شفت عمودی – سنگ شکن ضربه ای – سنگ شکن ضربه ای آ پی ام – سنگ شکن فکی – سنگ شکن گچ – ماسه ساز توربو 800 – ماسه ساز روتور میل – سرند لرزشی با پاگرد – سرند لرزشی بدون پاگرد – ماسه شوی حلزونی – سندباد- فیدر شاطونی رودخانه ای – فیدر شاطونی کوهی – فیدر لرزشی یا فیدر ویبره – نقاله تسمه ای – تابلوهای برق و اتوماسیون- سنگ شکن موبایل


جهت اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.
شماره تماس:19 -46855118-021
09121080960

ادرس: تهران- جاده اندیشه مجتمع صنعتی زاگرس پلاک20- شرکت اسیا سنگ شکن

وب سایت: www.ascomix.com

ادرس ایمیل: info@ascomix.com
ascomixsale@gmail.com

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
https://telegram.me/ascomixco
کانال تلگرام ما ASCOMIXCO@
https://www.facebook.com/ascomix
https://plus.google.com/u/0/110870369300804733986/posts
https://twitter.com/Ascomixco
https://goo.gl/YSpB9A

اطلاعات آگهی

لطفا هنگام تماس بگویید که آگهی را در تبلیغ رسانه دیده اید:)

  • اسیا سنگ شکن
  • تهران
  • 02146855118
  • ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
  • بازدید از این آگهی 1015 بار