شامپو اویلومد مای

شامپو اویلومد مای

ساعت تماس 9 الی 13
فروشگاه اینترنتی دکتر فخار:www.drfakhar.ir
Sebum Regulation Shampoo 200ml

کد وزارت بهداشت 102391012042

خواص:
تركيبات مس: مس نقشي كليدي در سلامت و رشد پوست و مو ايفا مي كند . اين عنصر از رها شدن راديكال هاي آزاد و آسيب آنها بر روي سلول ها جلوگيري كرده و پوست را از خطر تخريب كلاژن و الاستين و در نتيجه پيري زودرس و چين و چروك مصون مي سازد . هم چنين با ايجاد رگ هاي جديد ، باعث گستردگي شبكه مويرگي و خون رساني و تغذيه بهتر ريشه مو مي شود كه اين امر موجب تقويت ريشه هاي مو و رويش موهاي سالم تر مي گردد .
دي سديم كاپريلوئيل گلوتامات: يك شوينده عالي است كه با وجود قدرت پاك كنندگي بالا، به تعادل چربي پوست نيز كمك مي كند و لذا اثر بازسازي كننده و نقش حفاظتي بر روي لايه كوتيكول( ساقه مو) دارد .

تركيبات روي: روي به عنوان يكي از مهم ترين مواد معدني ، نقش بسيار مهمي در سلامت پوست ، و فرم گرفتن و استحكام ناخن ها و هم چنين تقويت ساختار مو ايفاء مي نمايد . مطالعات نشان داده اند كه روي، نقش تنظيمي و كاهنده در توليد هورمون فعال مردانه دارد .
از آنجا كه DHT مهمترين عامل ريزش مو در آقايان و خانم ها بوده و ضمنا باعث افزايش ترشح چربي پوست نيز مي شود ، هر عاملي ( مانند عنصر روي ) كه باعث كاهش فعاليت اين هورمون شود ، مي تواند موجب كاهش ترشح چربي پوست و كاهش ريزش مو گردد .

ویژگی ها:
شامپو اويلومد شامپويي است تخصصي براي افرادي كه از چربي بيش از حد موهاي خود ناراضي هستند و با مصرف ساير شامپوها، موهايشان به سرعت مجددا چرب مي شود . اين شامپو با تركيبات منحصر خود قادر است ميزان چربي موي سر را تنظيم كرده و چربي بيش از حد كف سر را به مرور زمان به صورت ريشه اي درمان مي كند.

تركيبات فعال:
روي
مس
دي سديم كاپريلويل گلا تامات

روش مصرف:
مو و پوست سر را مرطوب كنيد و شامپو را بر روي پوست سر ماساژ دهيد . هنگام شستشو ، بگذاريد كف آن بمدت دو دقيقه روي سر بماند و سپس آبكشي كنيد تعداد دفعات مصرف شامپو اويلومد ، بسته به نياز فرد و حداكثر سه بار در هفته است .. بمنظور دست يابي به نتيجه مطلوب ، مصرف اين شامپو را بايد حداقل به مدت شش هفته ادامه داد . همچنين مي توان بر حسب نوع موي فرد مصرف كننده و بسته به نياز ، شامپوهاي گياهي و يا پرو ويتال ماي و يا حتي ساير شامپوهاي تخصصي ماي را بطور تركيبي ( مثلا يكروزدرميان) با شامپو اويلومد ، مورد استفاده قرار داد .


توجه:
فقط جهت استعمال خارجي
در صورت مشاهده هر گونه حساسيت مصرف فرآورده قطع و با پزشك مشورت شود
دور از دسترس كودكان قرار دهيد

اطلاعات آگهی

لطفا هنگام تماس بگویید که آگهی را در تبلیغ رسانه دیده اید:)

  • beauty secret
  • تهران /-
  • 09127295071
  • ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
  • بازدید از این آگهی 563 بار