Artflex 100

Artflex 100
عايق Artflex 100 براي کليه نما هاي دو جداره مانند کامپوزيت، چوب، سايدينگ، ديوارهاي پيش ساخته و کليه سقف هاي شيبدار مانند سقف هاي سفالي، فلزي و غيره طراحي شده و خاصيت خود را در شرايط سخت جوي حفظ ميکند.
اين عايق با توجه به ساختار منحصر به فردي که دارد ساختمان را از نفوذ آب و باران و برف که از لا به لاي جداره نما به ديوارهاي اصلي مي رسد، محافظت ميکند . Artflex 100 مانع از خوردگي و پوسيدگي اسکلت و عايق هاي ديگر حرارتي مانند پشم شيشه و ... در زير سقف هاي شيبدار ميگردد.

- عايق Artflex 100 با توجه به استفاده از لايه هاي نبافته در ساخت خود موجب استحکام بيشتر نسبت به عايق هايي مانند ايزوگام مي شود. خاصيت تنفسي عايق Artflex 100 اجازه مي دهد رطوبت تبخير شده از آن عبور کند و اين موضوع از بروز قارچ و کپک در ساختمان جلوگيري کرده و باعث طول عمر تاسيسات، سازه بدنه و سقف مي گردد (اين خاصيت در عايق هاي سنتي مانند ايزوگام ، قيرگوني و ... ديده نمي شود) .

- اين عايق قابليت نصب بر روي هر سطحي از سقف و نما را داراست و با توجه به وزن کم و حجمي بسيار کمتر از عايق هاي ديگر (ايزوگام و قيرگوني) و عدم نياز به حرارت دادن هنگام نصب باعث صرفه جويي در هزينه، بالا بردن سرعت کار و سهولت اجرايي بسيار مي شود.

- عايق Artflex 100 با استفاده از تکنولوژي لايه هاي نبافته ، از حرکت و عبور هواي سرد و گرم در ميان ترک ها و شکست هاي بدنه و سقف ساختمان جلوگيري کرده و از اين رو با نصب اين عايق موجب جلوگيري 35 درصد اتلاف انرژي مي گردد.

http://insulation.artmanarc.com/main.php?t=4&cid=141&id=4757CFA&lng=fa

اطلاعات آگهی

لطفا هنگام تماس بگویید که آگهی را در تبلیغ رسانه دیده اید:)

  • artmanarc
  • تهران /-
  • 09126133221
  • ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
  • بازدید از این آگهی 773 بار