Artflex 300

اين عايق با استفاده از فن آوري هاي جديد، قابليت مقابله با نفوذ آب، دوام و ماندگاري بسيار زياد، نصب آسان و هزينه بسيار پايين، مزاياي بسيار زيادي نسبت به عايق هاي سنتي مانند قيرگوني و ايزوگام و غيره را داراست.
موارد مصرف عايق Artflex 300:

- موارد استفاده از عايق Artflex 300، حمام، سرويس هاي بهداشتي، استخر، پشت بام و کليه سطوح در کف و بدنه ساختمان که بطور مداوم با آب در تماس هستند مي باشد.

- عايق Artflex 300 به هيچ عنوان آب را از خود عبور نداده و به علت سبک و کم حجم بودن و عدم نياز به حرارت در هنگام نصب، سهولت و سرعت کار بالايي دارد.

- اين لايه با استفاده از تکنولوژي لايه هاي نبافته استحکام بسيار زيادي داشته و با حفظ خواص اوليه خود، ماندگاري بسيار بالايي دارد .

- لايه Artflex 300 در زمان کف سازي قابل نصب ميباشد و بدليل عدم نياز به حرارت دادن مخصوصا در پروژه هايي که از لوله هاي پلي اتيلن استفاده مي شود راه حل خوبي براي جايگزين کردن ديگر عايق هايي همچون قيرگوني و ايزوگام مي باشد. ( لوله هاي پلي اتيلني و پلاستيکي در مقابل گرماي زياد مقاوم نبوده و صدمه مي بينند) .

- کار کردن با اين عايق بدليل سبک و کم حجم بودن بسيار راحت و سريع بوده و مي توان اين عايق را کار گذاشته و سپس روي آن را کاشي ، سراميک و ... نصب کرد .

- نصب اين عايق در کنج ها ، جاي لوله ها و کف شور با توجه به انعطاف پذيري زياد، بسيار آسان مي باشد .

- اين عايق با چسب کاشي به سطح سيماني زيرين متصل شده و پس از آن، کاشي و سراميک بطور مستقيم به وسيله چسب کاشي به عايق Artflex 300 چسبانده و احتياج به سيمانکاري مجدد ندارد. اين نحوه اجرا باعث برتري قابل ملاحظه اين عايق نسبت به عايق هاي سنتي که براي نصب احتياج به حرارت دارند مي گردد .
http://insulation.artmanarc.com/main.php?t=4&cid=141&id=8B98B66&lng=fa

اطلاعات آگهی

لطفا هنگام تماس بگویید که آگهی را در تبلیغ رسانه دیده اید:)

  • artmanarc
  • تهران /-
  • 09126133221
  • ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
  • بازدید از این آگهی 1074 بار